Crossborder Rugby’de bugün oynanan mücadelede Blues, Yokohama Canon Eagles’a konuk oldu. Maçta Japon takımına karşı rahat bir oyun oynayan Blues, sahadan 57-22’lik net bir skorla ayrıldı. Böylece Blues, Japon takımlarıyla oynadıkları her iki maçı da kazanmış oldu.
Maçın geneline bakıldığında Blues ilk yarıda iyi bir oyun çıkarırken, ikinci yarıda ise karşılıklı trylara sahne oldu. Özellikle Blues’un ilk yarıda yarattığı farktan sonra kontrolünü sürdürmeye çalışması dikkatlerden kaçmadı.

