Türkiye ragbisinde sosyal ragbi tanımını genişletmeye çalışan ve bunu plaj ragbisinden çıkarıp ragbinin her alanına yaymaya çalışan İstanbul Ragbi Birliği, dün itibariyle ilk maçını açıkladı. Buna göre söz konusu maç, 2 Ekim Cumartesi günü saat 11:00’de Bozhane Sahası’nda olacak.
Söz konusu oluşumun Türkiye Ragbi Federasyonu faaliyetlerine katılması beklenmiyor. Kendileri, daha çok veteran oyuncuların sahaya dönmeye yardımcı olmasının yanı sıra, sosyal ragbiyi tanıtmayı amaçlıyor. Bu ilk maçta Avrupa karmasıyla Asya karması takımları karşı karşıya gelecek. Asya karmasında Türkiye Ragbi Milli Takımı antrenörler kadrosundan Engin Yüksel yer alacak. Avrupa karmasında ise Koray Kaya yer alacak.
Hatırlanacağı üzere Trakya RK takımı, sosyal ragbiyi tanıtmak amacıyla Pink Beaches takımını sahaya sürmüşlerdi. İstanbul Plaj Ragbi Lig Turnuvası’nda boy gösteren Pink Beaches takımı, genelde turnuvaları orta sıralarda tamamlıyorlardı.
Fotoğraf: Beykoz Bozhane Köyü Facebook Sayfası
